Saada päring!
Seiklus- ja matkafirma 360 KRAADI

Tulemused

Võidab kõige VÄIKSEMA SKOORIGA finišisse jõudnud võistkond.  Kui ükski võistkond kontrollaja sees finišisse ei jõua võidab see kes on mängulaual jõudnud kõige kaugemale.

SKOOR (väiksem on parem) = vastatud küsimused+ trahvipunktid + mitu sammu finišist

MITU KORDA ON MÄNGU JOOKSUL VASTATUD (vähem on parem) = õiged + valed vastused

TRAHVIPUNKTID = mitu korda on küsimus avatud ilma kohapeale minemata (vähem on parem)

MITU SAMMU FINIŠIST = mitme sammu kaugusel oled mängu lõpust (lõpetanud rühm =0)

AEG = kui kaua on mängu algusest kulunud (kontrollaeg on 120 minutit)

ÕIGED VASTUSED = mängu käigus antud õiged vastused (vähem on parem)

VALED VASTUSED = mängu käigus antud valed vastused (vähem on parem)

MÄNGUS LÄBITUD VAHEMAA = kui palju rühm on mängu jooksul liikunud kilomeetrites

 

Tulemuste tabel uueneb kui rühm vastab küsimusele. Online tulemused on esialgsed. Tehniliste probleemid puhul otsustab võitja peakohtunik Alar LInna vastavalt täpsustatud andmetele.

LOQUIZ on Eestis välja töötatud seiklusmängude platvorm. Võid vaadata tulemusi ka LOQUIZ lehelt.